Op weg van Cochem naar Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Cees Knol - WaarBenJij.nu Op weg van Cochem naar Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Cees Knol - WaarBenJij.nu

Op weg van Cochem naar Besancon

Blijf op de hoogte en volg Cees

29 Mei 2015 | Frankrijk, Besançon

Dit was een lang dagje rijden met de camper en caravan. Aan het begin van de rit een weg omleiding en dat herkend de TomTom niet dus zoeken en verkeerd rijden maar uiteindelijk op de snelweg.
We raakten elkaar bij een afslag van de snelweg kwijt en met lege walky talky ook geen onderlinge verbinding dus alleen verder en met de telefoon melden dat we elkaar bij een benzinestation parkeerplaats in de buurt van Karlsruhe weer ontmoeten
Gelukkig dat lukte en we waren blij elkaar weer te zien. Daarna het laatste stukje naar Besancon in Frankrijk en daar arriveerde we om half acht. We konden er nog op en we hebben twee leuke plekken op een kleine camping aan een rivier. Het is hier heerlijk weer veel zon en 24 graden dus dat gaat goed. We besloten ook meteen om nog een dag langer te blijven om bij te komen van de avontuurlijke rit en dan gaan wij in de Unesco stad eens rondkijken. Je ziet we doen veel beleven veel en hebben het reuze gezellig met z'n drieén.

• 30 Mei 2015 - 09:26

Joke:

Dag vakantiegangers

Wij hebben ook eens een nacht op de camping in Besançon gestaan wat een mooie brug heb je daar. Gaan jullie verder langs de Loire? Nu maar hopen dat jullie elkaar niet weer kwijtraken. Fijn dat jullie al mooi weer hebben, hier blijft het nog wisselvallig. wij hebben gisteren ook met z'n drieën een potje canasta gedaan en omdat ik won vond ik het wel leuk. Vandaag gaan we de verjaardag van Max vieren het moet een tuinfeest worden dus doen we maar warme kleren aan.
    Groeten aan allemaal van ons.

• 30 Mei 2015 - 16:03

Corrie Schuld:

Ha Cees, Leuk zeg om nu ook eens de verhalen van anderen te lezen. Jullie hebben het best gezellig als ik het zo lees en de stukken die jullie fietsen zijn niet eens zo lang. Gelukkig maar dat er telefoon bestaat anders is het wel moeilijk zoeken als je elkaar kwijt raakt. Onze reis zit er weer op maar dat lees je allemaal wel denk ik. Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag.Groeten daar en veel plezier

• 30 Mei 2015 - 21:03

Tineke.:

Wat een toestand met jullie wie heeft er niet goed opgelet waar je naar toe moest. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Geniet er van en let goed op elkaar. Jammer dat het Hotel niet in Cochem staat dat hadden we wel verwacht. Dan is de verrassing des te groter als we er naar toe gaan. Veel plezier en tot de volgende keer.

Groeten voor jullie allen Tineke.

• 31 Mei 2015 - 15:27

Carla:

leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben en nu beter op elkaar letten hoor veel plezier!