Op weg van Cochem naar Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Cees Knol - WaarBenJij.nu Op weg van Cochem naar Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Cees Knol - WaarBenJij.nu

Op weg van Cochem naar Besancon

Blijf op de hoogte en volg Cees

29 Mei 2015 | Frankrijk, Besançon

Dit was een lang dagje rijden met de camper en caravan. Aan het begin van de rit een weg omleiding en dat herkend de TomTom niet dus zoeken en verkeerd rijden maar uiteindelijk op de snelweg.
We raakten elkaar bij een afslag van de snelweg kwijt en met lege walky talky ook geen onderlinge verbinding dus alleen verder en met de telefoon melden dat we elkaar bij een benzinestation parkeerplaats in de buurt van Karlsruhe weer ontmoeten
Gelukkig dat lukte en we waren blij elkaar weer te zien. Daarna het laatste stukje naar Besancon in Frankrijk en daar arriveerde we om half acht. We konden er nog op en we hebben twee leuke plekken op een kleine camping aan een rivier. Het is hier heerlijk weer veel zon en 24 graden dus dat gaat goed. We besloten ook meteen om nog een dag langer te blijven om bij te komen van de avontuurlijke rit en dan gaan wij in de Unesco stad eens rondkijken. Je ziet we doen veel beleven veel en hebben het reuze gezellig met z'n drieén.

• 30 Mei 2015 - 10:16

Arijaan:

Ha Cees en reisgenoten,
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en leuk via deze berichten een beetje mee te reizen (maar dan zonder verdere inspanning!) Groetjes en veel plezier van Jaap en Arijaan